من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

یه خاطره به یاد ماندنی 2

1392/2/5 11:13
نویسنده : مامانی
171 بازدید
اشتراک گذاری

دیدار دوم ساعت 12 شب رسیدیم مکه بعد 2 ساعت استراحت رفتیم برای طواف خیلی حس قشنگیست از حیاط مسجدالحرام تا خانه خدا حدود 5 دقیقه شایدم کمتر پیاده روی دارد وقتی داخل مسجدالحرام شدیم مدیر کاروان بهمون گفت سعی کنید چشماتون پایین رو نگاه کند اخه قبل از دیدن خانه خدا باید رو به روی کعبه سجده کنیم  بعد از اینکه سر تان را از سجده بالا اوردید ناخداگاه چشماتون به کعبه می افتد واقعا هم همین شد فسقلی من وقتی مامانی سجده کرد ناخداگاه اشکام سرازیر شد اخه باورم نمیشد در جوانی برم خانه خدا رو ببینم مامانی برای همه دعا کرد معمولا میگن وقتی سجده کردی 3دعا کن حتما براورده می شه اما ناگفته نماند مامانی روبه روی خانه خدا وقتی نشسته ام برای همه تک تک دعا کردم باورت میشه اب نبات من بعد چند روز دعاهام مستجاب شده بود البته برای دیگران ..مامانی فدای اون کوچولو بودنت بشه برای شما هم دعا کردم گفتم خدا یه نی نی سالم و صالح و دوست داشتنی و همچنین از یاران امام زمان عج نصیبم کن عزیزم مامانی همه جا یادت بود وقتی با بابای رفتیم یه فروشگاه برای خرید من قبل از هر چی دویدم طرف لباس های بچه گانه یه لباس ناز و خوشگل برای شما گرفتم  سعی می کنم توی پست بعدی برات بزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سودابه
5 اردیبهشت 92 11:41
خوش به سعادتت..دلمونو سوزوندی..


ان شالله قسمت شما هم بشه تا با خانواده برین گلم
ماماطهورا
5 اردیبهشت 92 12:36
عزيزممممممممم خوش بحال اونايي كه براشون دعا كردي انشالله ني نيت هم سالم و سلامت مياد تو بغلت


ممنونم عزیزم
سودابه
5 اردیبهشت 92 13:58
آخی نازی..من که هنوز وقت نکردم برم بازار یه لباس واسه کوچولوم بگیرم...




مامانی زود باش من لباس های خوشگل می خوام یه پست هم برای لباسای که برام می خری بزار زووووود زوددددددددددددد