من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

صدای پای محرم

1392/8/13 0:41
نویسنده : مامانی
1,104 بازدید
اشتراک گذاری

اربابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ صدای قدمت می اید

هنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــگامه قدمت می اید

مــــــــــــــــــــــــــــــــا در تب داغ  غم تو می سوزیم

چنــــــــــــــــــــــــــــــــــــد روز دیگر محرمت می اید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

گل من(فاطمه)
13 آبان 92 18:19
سلام دوستم منم به نوبه خودم ماه محرمو به شماتسلیت عرض می کنم .خوش باشی


ممنونم..
هکچنین شما..
فدای مهربونیات بووووووووووووووس
مریم
14 آبان 92 15:14
سلام عزیزم
محرم رو بهت تسلیت میگم...


سلام گلم
منم به نوبه خودم ماه محرم رو به شما تسلیت می گویم
madarkhanomi
15 آبان 92 12:15
سلام خانومی.
انشاله که هرچه زودتر نی نیت رو بغل کنی.
منم منتطر به دنیا اومدن دخترم هستم!
خوشحال میشم بهم سر بزنی


ممنونم مادر خانمی
ان شالله نی نی نازتو هر چه به سلامتی به دنیا بیاری و غرق در شادی بشی نازنینم با افتخار لینک شدید
نیلوفر
15 آبان 92 19:20
آخی...چقدر هوای محرم رو کرده بودم...
انشاالله بتونیم استفاده کنیم


انــــــــــــشالله عزیزم توی این روزها برای منم دعا کنم
madarkhanomi
16 آبان 92 18:41
مرسی که بهم سر زدی
منم شما رو با اجازتون لینک کردم



ممنونم عزیزم
مامان الی
27 آبان 92 10:23
امیدوارم همیشه و هر جا حسین یاورت باشه دوست خوبم
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم فدای خوبیهات