من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

رفتن به اولین ولیمه با اب نبات مامانی و بابای

1392/2/5 17:43
نویسنده : مامانی
209 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به اب نبات خودم ..امرو مامانی رفته بود روضه البته نمی شه گفت روضه اخه دوست مامانی داره میره مکه قبل از رفتنش یه ولیمه کوچک همراه با مداحی گرفته بود پس هم روضه بود هم ولیمه مامانی این چند روزی دلم هوس اش دوووووغ کرده بود به این خاله جونت چی بگم الان چند روزی ست برامون کلاس می زاره امتحان دارم. میان ترم شروع شد.باید هفته بعد کنفرانس بدم از این کلاسا برامون می زاره تا از درست کردن اش دوووغ صرف نظر کنه خودمونی ما راست میگه الانم به خاطر انتخابات کل امتحانا رو خیلی زود دارن شروع می کنن کلاس ها هم فشرده ..فسقلی من به خاله جونت حق میدیم اما امروز یه اش دووووغ حسابی خوردم خونه خاله ی که می خواد بره مکه تا اش رو دیدم خلاصه بعد ولیمه اومدیم خونه من و بابای نشسته ایم باهم خوردیم راستی امروز توی ولیمه خانم مداح گفته بود داشتم می اومدم خانمی بهم گفت داری میری اونجای که روضه بخونی تو رو خدا برای خواهرم هم دعا کنید مداح ه گفت چطور مگه چی شده ؟خانمه گفت خواهرم چند سال بچه نداره براش دعا کنید خدا صاحب اولادش کند ..خدایا اونای که صاحب اولاد نیستن به حق حضرت زهرا که روز ولادتش هم نزدیک است همه اشون  صاحب یه نی نی سالم و صالح بشن امین یا رب العالمینبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ساجده
5 اردیبهشت 92 18:27
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید


حتما عزیزم
سودابه
5 اردیبهشت 92 18:47
آمیییییییییییییییییییییییییییییین........
نوش جون تو و نی نی عزیزم من که دیروز موقع آش خوردن دلم همش پیش تو بود.


ممنووووووووووووووووووونم نازنینم الهییییییییییییییی ..نوش جان شما و نی نی کوچولو وموچولوت
ماماطهورا
5 اردیبهشت 92 19:35
عزيزمممممممممممممم نوش جونت انشالله آبنبات خاله زودي بزرگ شه بياد بغل مامانيش بعد مامانيش هم عکس نازش و بزاره ببينيم اين نازنازي رو الهي فداش بشم


ممنوووووونم از لطف بیکرانت گلم
مامان آیهان کوچولو
5 اردیبهشت 92 21:07
نوووووووش جونتون.الهی که گوشت بشه بچسبه به تن آب نبات جونمون تا زودی بزرگ بشه و بیاد پیش مامانی و بابایی.




ممنونننننننننننننننننننننننننم عزیزم دوستت دارم خیلی زیاد