من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

حرفهای مادرانه به نی نی نازم

1392/1/31 11:11
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به همه مامانای گل ومهربونلبخندان شالله که حالتان خوب باشد                  نی نی من حالت شما چطوره خوبه فسقلی مامان به قول بابایت اب نبات بابا.. اخه این اسم وب بابایت گذاشته من می خواستم بزارم فسقلی دیدم لحظه اخر بابایت میگه بزاریم اب نبات گفتم دلشو نشکونم از اونجای که کلی بابایت و دوست دارم حرفشو گوش کردم.دیدی نی نی ناز من چه مامان حرف گوش کنی داری تشویق  امروز مامانی می خواد برات یه وقت دکتر بگیره البته یه دکی دیگه اخه بابای میگه دکی تو عوض کن یه متخصص خوب برو از اونجای که خاله جونت کارمند دانشکده علوم پزشکی وکل دکی ها رو می شناسه براش زنگ زدم که یه دکی عالی برای نی نی من ادرس و شماره مطب شو برام پیدا کنه.وااااااااااای خدای من بوی سوختنی میاد ای وای غذام سوختآخآخ .....(بعد 5 دقیقه)اره نی نی ناز من یه خورده گوشت گذاشته بودم سوخت کی می خواد دوباره غذا درست کنه راستی بابایت دیروز رفت کلی خرید کرد برای نی نی و مامانش کلی میوه های جور واجور تشویقتشویقتشویقگفته بده  نی نی ما بخوره تا تپل و مپل بشه منم عاشق میوه.. نی نی ناز من باید برم ناهار درست کنم..فعلابای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سودابه
31 فروردین 92 13:53
سلا عزیزم آدرستو بده تا لینکت کنم
ماماطهورا
31 فروردین 92 15:12
سلام عزيزم مباركههههههههه انشالله ني نيت صحيح وسالم بياد بغلت

خوشحال ميشم به وب منم سر بزني و با هم دوست بشيم




ممنونم گلم


سودابه
31 فروردین 92 15:31
سلام عزیزم آدرس وبتو برام بفرست تا منم لینکت کنم.مواظب جوجوتم باش


حتما عززززیزم
مامان آیهان کوچولو
31 فروردین 92 19:18
سلام عزیزدلم.بهت تبریک میگم ایشاالله آب نباتتون صحیحو سالم بیاد بغلتون.


علیک سلام ممنونم نازنینمممممممممممممم