من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

لحظه شیرین مادر شدن حس قشنگیست

1392/1/30 11:19
نویسنده : مامانی
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای گل مخصوصا اونای که برام دعا کردن یه خبر خوووووووووووووش منم دارم مامانی می شم دیروز رفتم ازمایش دادم گفتن بشین نیم ساعت دیگه ج اماده ست منم که پر از استرس نتونستم اونجا بشینم  با همسری رفتیم سر مزار شهدای گمنام  قران خوندم بعدش توکل به خدا بعد به شهدا رفتیم ازمایشگاه تا جواب رو بگیریم نا گفته نماند وقتی فامیلیم روبلند صدا کرد همسری رو فرستادم تا بگیره اخه خیلی خیلی استرس داشتماسترسدیدم همسری ج توی دستش داره میاد طرفم لبخند رو لباش تا دیدم داره می خنده استرسم رفت برای خودش باورم نمی شد خیلی لحظه شیرینیه ان شالله این لحظه اونایی که دوست دارن مامانی بشن مثل من قسمتشون بشه  امروزم رفتم پیش دکترم.. بهم گفت نی نی شما تازه 3 هفته اشه یه نی نی کوچولو و موچولو نازیلبخند ... مامان فدای اون کوچولو  و موچولو بشه وای خدای من باورم نمیشه منم دارم مامان می شم خدایا از ته دلم برای اونای که نی نی ندارن دعا می کنم همشون سال 92یه نی نی نازو دوست داشتنی توی بغلشون باشه الهی امین...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مونا
29 فروردین 92 20:45
الهی شکرت مبارکه عزیزم انشالله در پناه خدا سالیم باشید و خوشحالبرا منم دعا کن عزیزم از ته دلت
>
>مونا جان ممنونم عزیزم ان شالله قسمت شما هم یه نی نی ناز بشه

شاه صنم و نورسیده و مامان هانیه
30 فروردین 92 0:57
سلام گلم تبریک میگم بهت انشالا سالم صالح باشه مراقب خودتون باشید


سلام عزیزکم ممنونم گلم حتما...
سحر
31 فروردین 92 9:08
عزیزم.خیلی خوشحال شدم برات.راستی اگه فضولی نیست بعد از چند سال از ازدواجت الان بارداری؟

سلام عزیزم ممنونم بعد 2سال..در ضمن ادرس وب رو برام بفرست تا منم به وب زیبایت سری بزنم گلم
سودابه
31 فروردین 92 12:07
سلام عزیزم بهت تبریک میگم امیدووارم یه نی نی سالم ب دنیا بیاری.آدرسم رو مینویسم به وبم سر بزن.منم نی نیم تو راهه.
sodabe-alireza.niniweblog.com
شیرین ترین شیرین
لینکم کن


سلام عزیزم ممنونم به روی چشم...
یاس
31 فروردین 92 13:51
عزیزم تبریک می گم خوشحالم کردی
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد
برا پسر منم دعا کن


نازنینم ممنون ان شالله صحیح و سالم ویه پسملی نازو دوست داشتنی بیاد توی بغل مامانیش
یاس
31 فروردین 92 13:52
بهت تبریک می گم ایشالا به سلامتی به دنیا بیاریش


سلام عزیزم تشکر
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
7 اردیبهشت 92 21:40
سلام عزیزم ...
انشالله خدا نی نی نازت و برات نگهداره ...
انشالله سرباز امام زمان باشه ...



ممنونم گلم عاشق این کلمه اخرتم انشالههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه