من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

یا امام رضا (ع)

1392/6/25 12:56
نویسنده : مامانی
532 بازدید
اشتراک گذاری

کفترا پر بزنین دور گنبد طلا.دور گنبد بشنین نیابت از کرب و بلا//پر و بال هاتون رو وا کنید دل به هم بدید همه رو صدا کنید//ذکر یا امام رضا امام رضا به زبون بگیرد و صفا کنید ..یا امام رضا در روز میلادت به شعیانت یه هدیه بده ..یا امام رضا دعای من:همه اونایی که دوست دارن حس مادرانه رو بچشن صاحب اولاد سالم و صالح نصیبشان کن..الهی اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

سودابه
25 شهریور 92 13:30
خصوصی گلم


ممنونم بابت رمزعزیز دلم
باران
25 شهریور 92 15:13
سلام عزیزم آقا ی مهربونیا انشااله حاجت دلتو بده/انشااله زودی بشید سه نفر


ممنونم عزیزترینم ..
نیلوفر
25 شهریور 92 23:07
عیدت مبارک عزیزم
آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین
آمین آمین آمین آمین آمین آمین آمین...
واقعا که دعای همیشگی من هم همینه...
خانومی انشاالله نی نی ناز خودت


عید شما هم مبارک..ممنونم بهترینم بوووووووس
اسماءღمامانه فسقلღ
26 شهریور 92 3:21



قربووووونت...
مریم
26 شهریور 92 11:35
سلام عزیزم

میلاد امام رضا مبارک...


سلام ممنونم بر شما هم مبارک باشد
مریم
27 شهریور 92 12:22
سلام

عزیزم میشه رمز بدی مطلبهای رمز دارتو ببینم؟؟

البته اگه میشه...


چرا که نه عزیزم برات خصوصی می فرستم..
مامان ازاده
29 شهریور 92 11:31
یا امام رضا-خیلی وقته امام رضا نرفتم-چند سالی میشه نطلبیدم-ایشالا نی نی اومد 3 تایی با هم میریم


ان شاااااااالله عزیزم
پرتو
31 شهریور 92 22:33
سلام عزیز دلم دعای خیلی قشنگی بود دست گلت درد نکنه انشاالله به زودی حاجت روا شی دوستم و نینی نازت برای همیشه برگرده پیشت الهی امین


ممنونم پرتو مهربونم..بوووووووووس
مامان الی
1 مهر 92 2:43
الهی که صاحب یه نی نی ناز و ملوس

شی گلم من که خیلی برات دعا میکنم


ممنونم مامانی مخهربون بابت دعای زیبایت دووووووستت دارم عزیزکم
باران
1 مهر 92 10:10
سلام مامانی چلا دیگه نمیای واسمون بنویسی به منم سربزن ودعا کن حالا که پاییز اومده منم بیام تو دل مامانیم


عزیزم حتما با یه پست جدید میام..ممنونم بهترینم
سودابه
2 مهر 92 22:26



عزیزم خودت گلییییییییییییییییی...
نیلوفر
2 مهر 92 23:29
سلام،نیستی خانومی؟


یه کوچولو سرم شلوغه..
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
3 مهر 92 10:34
سلام عزیززززززززززززززززززززززم خوبی گلم چه خبرا چرا نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فکر کنم تنبل شدی آپ نمی کنی




سلاااااااااااام مهربانم..چطوری خوبی؟یه کوچولو سرم شلوغه یه ذره هم تنبل شدم حتما به زودی زود یه پست جدید میزارم بهترینم


باران
3 مهر 92 12:05



ممنونم مهربانم..
فاطمه(گل من)
13 مهر 92 9:05
سلام مرسی از اینکه به من سر زدی میشه لطف کنی رمزتو برام بفرستی مرسی فعلا بای


سلام عزیزم چرا که نه؟؟بران می فرستم اونم خصوصی