من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

یادم باشد....

1392/6/20 12:53
نویسنده : مامانی
571 بازدید
اشتراک گذاری

یادم باشد :حرفی نزنم که دلی بلرزد و خطی ننویسم که کسی را آزار دهد//یادم باشد:که کوله بارم باید سبک باشد من برای آموختن اینجا آمده ام نه برای ماندن//یادم باشد:از آب درس آرامی بگیرم و از آسمان درس پاک زیستن//یادم باشد:کینه را با مهر و دورنگی را با صداقت پاسخ بدهم//یادم باشد:از موج دریا درس خروش بگیرم و استقامت//یادم باشد:سنگ خیلی تنهاست باید با او لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند//یادم باشد:گره تنهای و دلتنگی هرکس تنها به دست خودش باز می شود//یادم باشد :هر گاه ارزش زندگی یادم رفت به کودکان بنگرم تا ارزش بودن رو احساس کنم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
20 شهریور 92 19:53
خیلی زیبا نوشتی گلم


چشمانت زیبا می بیند گلم
ماماطهورا
23 شهریور 92 11:13
مثل هميشه با احساس


ممنونم ماماطهورا مهربون..بووووووووووووس
بهار
23 شهریور 92 20:56
قربون احساس قشنگت برم من.
راستی هنوز نیومدنا، 28 یا 29 شهریور میان. پس لطفا تا میتونی راهنماییم کن.


ممنونم عزیزم حتما...
مامان الی
1 مهر 92 2:44
عالی بود عزیزم مثل همیشه


ممنونم بوووووووووووووووووس