من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

در عرض 1 ساعت..

1392/6/2 16:10
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من به همه مامانای عزیز و دوستای مهربانم...                                     در عرض 1 ساعت امروز صبح کلی خوشحال شدم هم کلی ناراحت..ماجرا از اینجا شروع شد :ساعت 9:30 صبح از فامیل های همسری به گوشیم پیامک داده که فلانی (ایشون هم از فامیل های همسری می باشند) زایمان کرده اونم طبیعی خیلی خوشحال شدم اخه یه بار رفته بود برای سزارین خودشم دوست نداشت سزارین بشه دکتر بهش گفته بود فعلا تا اخر این هفته مهلت داری برای طبیعی اگه نتونستی اخر هفته سزارینت می کنم خدا روشکر همون طوری که خودش می خواست شده یه دخمل ناز و دوست داشتنی به جمعشون اضافه شده خدا حفظش کنه..بعد 20 دقیقه اومدم توی وب مامانای گل ببینم پست جدید گذاشتن یانه...بعد 4-5 تا وب رسیدم به وب( شیرین ترین انتظار)یهویی چشم افتاد به پست جدید که نوشته نی نی جونم من و بابائیش و تنها گذاشت و رفت بهشت می گم خدااااااااااای من چی شده ؟؟؟اومدم مطلب وب شو خوندم دیدم اره مامانی که به انتظار عزیزش که بیاد توی بغل نازنینش برای همیشه از پیشش رفت .نوشته هاش و می خوندم یکی برای مامانی دلشکسته یکیم برای خودم (اخه به یاد خودم افتادم )اشک می ریختم خیلی سخته مامانی که در انتظار پسملی نازش بود توی هفته20 یا بیشتر برای همیشه رفت پیش خدای مهربونش..مامانای گل و دوستای خوبم برای این مامانی دعا کنید تا هر چه زودتر روحیه اشو به دست بیاره خیلللللللللللللللی سخته...خیلللللللللللی....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ازاده
2 شهریور 92 21:10
قربون کار خدا برم-یکی به دنیا میاد یکی دیگه هنوز نیومده میره-ایشالا خدا بهشون صبر بده-عزیزم تو هم غصه نخور به همین زودی یه مامان مهربون میشی


واقعا..اتفتقا خودمم داشتم به این موضوع فکر می کردم..ممنونم بهترینم
تا ابددونفره
3 شهریور 92 1:26
عزیزم خصوصی


باشه گلم..
سودابه
3 شهریور 92 12:09
دلم گرفتتتتتتتتتتت...................


قربون اون دلت برم ..خدا نکنه..
مامان ساینا
3 شهریور 92 12:51
عزززززززززززیزم چه شاد وچه ناراحت کننده
ایشالله خدا براهیچ کس این مصیبت رو نخواد
مرسی که بهمون سر زدی خانوم خانوما


ان شاللللله.بووووووووووووس برای شما و دخمل نازت
مامان آیهان کوچولو
4 شهریور 92 17:10
کار دنیا همینه یکی میاد و یکی میره و چقد درد داره اون یکی که میره فرزند ادم باشه...
خدا صبرش بده...


الهی امین..
بهار
5 شهریور 92 1:02
آخی ، خیلی ناراحت شدم. ایشالا خدا به هر دوتون صبر بده عزیزم. ایشالا هر چی زود تر صاحب یه دختر یا پسر ناز و خوشگل بشین.


ممنونم عزززززززیزترینم..بووووس
نیلوفر
5 شهریور 92 11:29
الهی بمیرم برای پرتو. خیلی سخته. اونروز که پستشو خوندم با هر سطرش گریه کردم.


خیلی سخته ان شالله خدا بهش صبر بده..
سولماز
5 شهریور 92 14:29
خیلی حس بدیه

امیدوارم هیچ کسی اینو تجربه نکنه
ایشالا دوباره خداجون بهشون یه نی نی ناز بده


ان شاللللله..
مریم.خلوت مادرانه
6 شهریور 92 9:28
سلام گلم حالت چطوره؟آره واقعا دنیا همینه یه روز شادیم یه روز ناراحت،خدا به اون دوست گلمونم که نی نیشو از دست داده صبر بده خیلی سخته واقعا خدا حکمتت و شکر کاش میدونستیم چرا؟


سلام بهترینم ممنونم شما خوبین؟؟خوشحالمون کردی این طرفا!!!خدایا شکرررت ما که از حکمتش خبری نداریم.بهترین ها رو برای همه رقم بزن ..الهی امین
مریم
7 شهریور 92 15:04
سلام عزیزم

هیچ کار خدا بی حکمت نیست ایشالله خدا بهشون صبر بده....

به من سر بزن و اگر مایل به تبادل لینک بودی بهم بگو عزیز....


سلام مهربانم ..حتما باعث افتخاره گلم.
جیگیلی مامان بابا(مامان کوچولو)
7 شهریور 92 18:25
واییییییی خیلی سخته

خدا به روز هیچ مادری نیاره


ان شالله..خیللللی خیللللللللی سخته..
مامان آوش
9 شهریور 92 14:01
باباکجایی نیستی نمیای نمیری پستم که نمیزاری


سلام عزیزم یه خورده سرم شلوغ بود مهمان داشتم..اومدم
مامان الی
13 شهریور 92 3:05
سلام دوست خوبم

امیدت به خدا , راست میگی

خیلی سخته خیلی

الهی تنت سالم باشه عزیزم

امیدوارم یه روزی به همین زودی ها

خبرای خوش ببینم

دوست داشتی بهم سر بزن

با افتخار لینک شدی




ممنونم بهترینم با افتخار لینک شدید..