من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

مسافرت

1392/6/12 13:52
نویسنده : مامانی
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بهترین های خودم چطورید خوبید؟؟برم سر اصل مطلب اخه خیلی عجله دارم از اونجای که یه مسافرت یهوووووویی برامون پیش اومده (البته یهوی یهویی نمیشه گفت اخه 50 /50 بو رفتنمون )ان شالله فردا بعداظهر راهی میشیم الانم کلی کار سرم ریخته تمییز کردن اتاق ها ..شستن لباسها از همه مهمتر هنوز وسایل هامو جمع و جور نکردم از همه همه همه مهمتر امشب شام مهمان دارم ..اگه امشب خسته نبودم میام مفصل تر براتون میگم فعلا باااااااااااااااااااااااااااااااااااای..دوستتون دارم خیلیماچماچماچ زیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

تا ابددونفره
13 شهریور 92 2:10
به سلامتی عزیزمخیلی خیلی خوش بگذره بتونمنتظریم


ممنوووووووووووونم بهترینم
نیلوفر
13 شهریور 92 17:55
خوش بگذره عزیزم. به سلامتی


ممنون عزیز دلم
مینا ( دلنوشته هایی برای دلبندم )
13 شهریور 92 18:28
سفر بی خطر گلم امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره عزیزززززززززززززززززززززززززم


ممنونم مینا جووووووووووووون
بهار
13 شهریور 92 22:18
ایشالا همیشه به سفر عزیزم.
ایشالا خیلی خیلی بهتون گذره ه ه ه ه ه ه


مننننننننننننونم نازنینم
سودابه
13 شهریور 92 23:35
همیشه به گشت عزیزم..امیدوارم هر جا که هستی خوش باشی..


ممنونم گلم
مامان ازاده
13 شهریور 92 23:57
بسلامتی-خوش بگذره بهتون


ممنوووووووووووونم عزیز دلم
نیلوفر
14 شهریور 92 18:16
انشاالله همیشه به شادی باشین
خوش بگذره خانومی


ممنونم بهتررررررررررررینم
باران
16 شهریور 92 14:23
سلام عزیزم با اجازه لینکت کردم وب نازی داری مامانی آینده میشه به ماهم سربزنی


منم با افتخار لینکت کردم حتما گلکم
سودابه
16 شهریور 92 23:23
خانم خنما هنوز مسافرتی؟


نه عزیزم برگشتم ..
مامان الی
17 شهریور 92 2:15
سلام گلم

خوش بگذره یه عالمه

مواظب خودت باش عزیزم


سلام بهترینم ممنونم..