من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

تولد همسری

1392/5/15 17:28
نویسنده : مامانی
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای گل حالتون چطوره؟خوبید ان شالله..                           ببخشید چند روزی به وبم سر نزدم اخه سرم شلوغ بود..برای چی؟؟؟؟            الان براتون میگم اول از همه تولد همسری بود 12 مرداد هر سال خواهر همسریم خونه خودش برای داداشیش تولد می گیره و خانواده درجه یک رو دعوت می کند خیلی دوست داشتم یه پست برای تولد همسریم بزارم از اونجای که فردای  روز تولدش افطاری دعوتی گرفتم سرمم کلی شلوغ بود دیگه وقت نداشتم.. اشکالی نداره الان براش می زارم هر وقت ماهی رو از اب بگیری تازه ست مگه نه؟؟؟همسر مهربانم..ارزو می کنم  در شب میلادت تک ستاره چشمانت باشم تا در اغوش طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم و در کلبه انتظار بوسه هایم را میهمان تنها بهونه زندگیت کنم ..تولد تک ستاره قلبم مبارک ان شالله سالیان سال عمری با عزت داشته باشی تک ستاره من...دوما: از اونجای که گفتم افطاری دعوتی گرفتم بعد دو روز تازه تونستم اتاق ها رو تمییز کنم وظرف ها رو جا به جا// خدای انگار 10 روز مهمانی گرفتم خیلی خسته شدم از اون طرفم کل اتاق ها رو ردیف کردن خودش کلی وقت می بره منم یه کوچولو تنبل اخه ماه رمضان نمیشه دیگه......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان هلاله
15 مرداد 92 16:07
سلام عزیزم ماشالله همش رمز دار.منم باردارم و خوشحال میشم باهات تبادل لینک کنم


سلام عزیزم منم همین طور خیلی خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم ..راستی هر کاری میکنم وبت باز نمیشه ادرس رو دوباره برام بغرست..ممنونم
مينا
15 مرداد 92 18:36
اولا تولد همرت مبارك باشه عزيزم انشالا سايه شون 120 بالايه سرتو باشه ، دوما خسته نباشي دوستم خوبم ن


ممنوووووووووووووووووووووووونم نازنینم
پرتو
16 مرداد 92 10:21
سلام عزیزم تولدت همسرت مبارک انشاالله سالیان سال شاد و خرم کنار هم زندگی کنین و خسته نباشی برای مهمونی افطار حق داری مهمونی دادن سخته مخصوصا جمع و جور کردن بعدش در هر صورت کار خوبی کردی افطاری دادی خدا قبول کنه ازت


سلام ممنونم مهربانم..بازم ممنونم
سودابه
18 مرداد 92 23:52
عزیزم تولد همسریتو با تاخیر تبریک میگم ایشالا سالهای سال کنار هم به شادی زندگی کنین


ممنونم مهربانم..
بهار
23 مرداد 92 20:39
مبارک باشه عزیزم.
ببخشید یکم دیر تبریک گفتم.


خواهش می کنم عزیزم ..خوشحالم کردی بهم سری زدی..