من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

یه خبر بد و تکان دهنده

1392/3/4 12:59
نویسنده : مامانی
301 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه مامانای گل و دوست داشتنی...                                                          بعد چند روز اومدم به وب مامانای گل سری بزنم از اونجای که همیشه به وب مامان سودابه میرم و ببینم از دخملیش چه خبر ؟؟دیدم یه پست جدید گذاشته در مورد ماما طهورا عزیز که تصادف کرده و توی کماست یک لحظه مات و مبهوت موندم  شوکه شدم و سریع به وب ماما طهورا رفتم دیدم اره همسر ماما طهورا یه پست گذاشته که تصادف کرده..از همه مامانای گل که این پست جدید رو می خونن تقاضا دارم برای سلامتی ماما طهورا عزیز و دوست داشتنی سوره یس رو قرائت کنن ..خدایا به همین ماه عزیز ماما طهورا ی ما رو شفا بده تا به اغوش گرم خانواده اش بر گردد الهی امییییییییییییییییییییییییین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سودابه
4 خرداد 92 14:32
آمییییییییییییییییییییییییییییییییین
مامان آیهان کوچولو
4 خرداد 92 16:28
خیلی ناراحت شدم خدا خودش کمکش کنه


منم همین طور الهی امین
مامان ازاده
4 خرداد 92 21:04
منم خیلی ناراحت شدم-خدا شفا بده


الهی امییییییییییییین
سودابه
6 خرداد 92 13:14
چطوری عزیزم..آب نبات ما چطوره؟خیلی مواطب خودتو فسقلم باش..




سلام عزیزم ما خوبیم شما خوبین ؟حتما عزیزکم..دوستت دارم بوووس


مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 13:34
امييدوارم خدا شفاش بده


الهی امین
سودابه
8 خرداد 92 20:12
چطوری مامانییییییییییییی؟؟دلمون برات تنگیده..


سلام عزیزکم ممنونم شما چطورین خوبین ؟دخملی خوبه؟ما هم همین طور بووووس
مامان ازاده
11 خرداد 92 22:32
عزیز دلم چرا پست نمیذاری ببینم خودتو نی نی در چه حالید؟




حتما توی این روزا میزارم نازنینم

سودابه
12 خرداد 92 15:15
مامانی آب نبات ما چطوره؟؟؟خوب استراحت کن ما یه آب نبات سالم و تپلی میخوایم...


سلام عزیزم حتما به روی جفت چشمام