من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

مادر یعنی.................

1392/2/11 0:04
نویسنده : مامانی
190 بازدید
اشتراک گذاری

مادر یعنی به تعداد همه روزهای گذشته تو.صبوری!

مادر یعنی به تعداد همه روزهای اینده تو.دلواپسی!

مادر یعنی به تعداد همه آرامش همه خوابهای کودکانه تو.بیداری!

مادر یعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن تو چروک شد!

مادر یعنی بهانه در اغوش کشیدن زنی که نوازشگر همه سالهای دلتنگی تو بود!

مادر یعنی هم بهانه مادر گرفتن.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

ماماطهورا
11 اردیبهشت 92 12:25
چه گویم در مقام تو , تو ای روح اهورایی , تو نور چشم خورشیدی تو زهرایی , تو زهرایی . . . روز زن رو به همه ي دوستاي عزيزم تبريك ميگم
مامان آیهان کوچولو
12 اردیبهشت 92 1:00
سلام گلم روووووووزت مبااااااااااااااااااارک.


ممنونم گلم روز شما هم مبارک نازنینم
شاه صنم و مامان هانیه
12 اردیبهشت 92 23:51
مادر حرفیست توصیف نشدنی که شایسته ی بهترین توصیفهاست
روزت مبارک ای فرشته زمینی


ممنونم عزیزترینممممممممممممم
نیر
13 اردیبهشت 92 1:33
"مادر"نوشته میشود

"فرشته"خوانده میشود....

من دیرکردم...امیدوارم تبریکمو بپذیری...روزت مبارک


ممنونم بهترینم
سودابه
15 اردیبهشت 92 13:34
سلام عزیزم حال آب نبات ما چطوره؟مامانی گلش رو که اذیت نمیکنه قربونش برم....






سلام بهترینم ..خاله مامانی مو اذیت نمی کنم نی نی خوبی شدم...







سودابه
15 اردیبهشت 92 20:09
آفرین عشقم میدونستم فسقلی خوبی هستی ..............


ممنونم خاله
مامان آیهان کوچولو
17 اردیبهشت 92 20:55
اب نبات ما خوبه؟


سلام عزیزم خوبه خوبه .کوچولو ما چطوره خوبه
سودابه
18 اردیبهشت 92 10:02
کجایی مامانیییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه تو هم مث ماما طهورا رفتی مسافرت؟!


سلامگلم اومدم..
ریحانه مامان آرمیتا
29 اردیبهشت 92 16:48
سلام مامانی امیدوارم نی نی شما به سلامتی و خوشی به دنیا بیاد لینکتون کردم به من و نی نی ام هم سر بزنید تا بعد


سلام گلم ممنونم با افتخار لینک شدید بهترینم حتما....