من و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمونمن و همسری (تک ستاره قلبم)از زندگی مشترکمون، تا این لحظه: 13 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

اب نبات مامانی وبابای

جــــــــــــــــــمعه یـــــــــــــــــــــــعنی روح سبــــــــــــــــز انتـــــــــــظار

1392/8/10 10:41
نویسنده : مامانی
571 بازدید
اشتراک گذاری

ســــــــــــــــــــــــلام  بـــــــــــــــــــــــــرای کسی می نــــــــــــــــــویسم

که پشــــــــــــــــــــــــــــت پـــــــــــــــــــــــــرده غـــــــــــــــــــــــیبت هـــــــــــست

یکــــــــــــــــــــــــــــــــی می پــــــــــــــــــــــــــــــــــــرسد اندوه از چــــــیست؟

سبب ســــــــــــــــــــاز ســــــــــــــــــــکوت مبهمــــــــــــت کـــــــــــــــیست؟

بــــــــــــرایش صـــــــــــــــــــادقانه می نـــــــــــــــــــویسم

بــــــــــــــــــــــــــــرای انکه باید بــــــــــــــــــــــــــــاشد ونیـــــــــــــــــــــــست

اللــــــــــــــــــــــــــــــــــهم عــــــــــــــــــــــــــــجل لـــــــــــــــــــولــــــــــــــــیم الفـــــــــــــــــــــــرج


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گل من(فاطمه)
10 آبان 92 18:14
سلام متن زیبایی نوشتی ممنون که بهم سرمی زنی ونظر می زاری


sسلام فاطمه جووووووووووووونی
ممنونم عزیزکم
باران
11 آبان 92 10:22
سلام عزیزم برای جمعه دیگه هم دلم پر میزنه هم دلم تنگه آخه روز شیرخوارگان حسینیه...برای همدیگه دعاکنیم انشااله سال دیگه ماهم دست پر بریم به مجلسش


سلام عزیزم
ان شالله مهربوووووووووونم ..
مامان الی
11 آبان 92 21:59
دل من که بدجوری گرفت

ممنون ازین نوشته ی خوبت


قربون اون دلت برم اخــــــــــه چرا؟؟
نـــظر لطفته نازنینم .